Wij zijn BlijWerkt

BlijWerkt zorgt dat het ziekteverzuim in úw organisatie minder voorkomt en u dus een stuk minder kost. Met onze energieke en positieve aanpak brengen we snel schot in de zaak. We zetten trouwens ook graag onze schouders onder re-integratie, preventie en arbeidsomstandigheden. Van een arbodienst als BlijWerkt heeft dus iedereen plezier. Werk moet energie geven. En BlijWerkt geeft dat zeker!
Wij zijn een arbodienst die alle kennis en kunde in huis heeft, maar ook zorgt voor snelle communicatie en persoonlijk contact. We hebben plezier in het duurzaam inzetbaar houden van uw medewerkers. En bij verzuim komen we snel en goed in actie. We zijn actief voor het MKB, maar ook voor tientallen grotere bedrijven, de zorg, de overheid en onderwijsinstellingen in heel Nederland.

Binnenkort ook voor u?

Zo werkt BlijWerkt

We denken in mogelijkheden, niet in beperkingen. Uw persoonlijke VerzuimCoach helpt leidinggevenden én medewerkers samen afspraken te maken. Hij of zij activeert, adviseert over acties, aanpak en eventuele interventies. En is het vaste aanspreekpunt voor zowel werkgever als werknemer. Voor langdurig of complex verzuim zetten wij ons eigen ExpertiseCentrum (XC) in. Zo gaat het snel weer beter.

Ziektewet, Wet Poortwachter, Arbo… je zou er als werkgever of werknemer haast ziek van worden. Onze tip: pak de telefoon in plaats van de aspirine. Want BlijWerkt helpt u snel uit de zorgen.

 

KWF Kankerbestrijding

BlijWerkt is nu Zakenvriend van KWF Kankerbestrijding. Deze samenwerking betekent dat we een bijdrage leveren aan het terugdringen van kanker. Door deze steun brengen we de wetenschappers nog een stap dichterbij méér kennis, nieuwe successen en betere behandelingen. Zo hopen we sámen tot de dag te komen waarop we kanker gaan verslaan.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

BlijWerkt behaalt in juli 2018 MVO prestatieladder niveau 3 certificering! De jaarlijkse audit voor ISO 9001 en het certificaat arbodiensten stond deze maand bij BlijWerkt weer op de agenda. Wij hebben deze audit glansrijk doorstaan. Wij moedigen ook andere bedrijven aan om MVO onderdeel te maken van de algehele bedrijfsvoering. Onze algemeen directeur Ruud Pels is trots op dit resultaat: “Het is niet vanzelfsprekend dat een arbodienstverlener MVO gecertificeerd is. Bij iedere bedrijfsbeslissing op directieniveau wordt getoetst op de sociale, ecologische en economische aspecten van MVO. Daarom is MVO integraal opgenomen in de bedrijfscultuur. Dit wordt ook actief uitgedragen door onze medewerkers. Dit MVO certificaat is de kers op de taart.”
In ons jaarverslag vertellen we u over onze inspanningen in het kader van ons MVO beleid.